هفته پانزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ هفته پانزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر امروز با ۵۸ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۷۰۰ متری در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

در دور اول، اسب های ترکمن دو ساله و هشت تا ۱۶ امتیازی به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب گلدن آی مقام اول این دور را کسب کرد و طاهر گوگ نژاد با اسب دلبر اوچ قوئی و متین جرجانی با اسب شمیم ناز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب های تروبردداخلی دو ساله در مسافت های هزار متر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب لاکی بویز نفر اول و یاسر جرجانی با اسب کینگ اسپارت و عیدمحمد غراوی با اسب جیپسی کینگ دوم و سوم این دور شدند.

همچنین در دور سوم اسب های دوخون دو ساله به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند و جواد آچاک با اسب خان سونا نفر اول امین محمدی با اسب تارولاک مقام دوم  و طاهر گوگ نژاد با اسب میتی کمان سوم شد.

رقابت در دور چهارم بین اسب های دوخون دو ساله و دو تا ۱۲ امتیازی برگزار شد که امیر مختومی با ریومنتو، امان محمد قلرعطا با اسب نورشهاب و محمد خوجملی با اسب آنتیک اول تا سوم شدند.
دور پنجم این مسابقات هم اسب های دوخون سه و چهار ساله با یکدیگر رقابت کردند و در پایان این دور کمال دالیجه عطا با اسب کلودیاهورس، جواد آچاک با اسب میس استورم، بنیامین جرجانی با اسب ریوسی به ترتیب از خط پایان گذشتند.

رقابت دور ششم بین اسب های اسب های تروبردداخلی سه تا پنج ساله بود که جواد آچاک با اسب مورگانا مقام اول را کسب کرد و نادر صالح پور با اسب پیشکش و پیمان قلرعطا با اسب ایکس فاکتور به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور پایانی اسب های ترکمن سه ساله به رقابت پرداختند و در پایان مهرداد خوجملی با اسب آق یایله زودتر از سایرین به مقصد رسید و قربان محمد اودک با اسب بارگل و اسحاق یزدانی با اسب سهند بهزاد نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در پایان به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هفت گانه528میلیون و 500هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

هفته شانزدهم این رقابت ها فردا درمجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.