به گزارش
دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حال مدیر ارشد بخش بازاریابی مایکروسافت، آقای کریس کاپوسلا روز گذشته در همین رابطه اظهار نظر نموده و گفته که بخش تلفن های هوشمند این شرکت نیز باید از جاده موفقیت «سرفس» عبور کنند.
این مدیر اجرایی در میان صحبت های خود اشاره دارد که سری سرفس نیز همانند تلفن های هوشمند این شرکت، در ابتدای کار نتوانسته بود چندان موفق عمل کرده و توجهات را به سوی خود معطوف سازد اما همه مشکلات با ایده ای ناب حل شدند.
گویا ایده ناب تیم توسعه سرفس، نگاهی به کارنامه اپل و تلاشش برای فروش آیپد و مک بوده؛ دو محصولی که از هم متفاوت هستند اما اپل، در بازاریابی اش تاکیدی مساوی برا آنها داشت. همین امر باعث شد تا اهالی ردموند به فکر ساخت دستگاهی افتند که در میان این دو دسته بندی جای گرفته و وظیفه هر دو را نیز انجام دهد. آقای کاپوسلا باور دارد که تیم توسعه تلفن های هوشمند نیز به ایده ای ناب و اینچنینی برای موفقیتش نیاز دارد.
تیم توسعه تلفن های هوشمند مایکروسافت باید به گونه ای مشغول ساخت اسمارت فون ها شود که باعث جلب نگاه همه کاربران شوند نه صرفا عشاق ویندوز. موبایلی که از سوی مایکروسافت به تولید می رسد، باید یک کاربر اپل را نیز به هیجان بیاورد و باعث گردد همین شخص، از ابتکاراتی که در آن به کار رفته، تعریف کرده و به وجد آید. همین موضوع موجب می شود تا کاربر پیش از خرید آیفون هفدهم خود، توقف کرده و در مورد انتخابش بیشتر فکر کند. البته، مشخصا برای ساخت چنین محصولی به زمان نیاز داریم.
وی همچنین در کنار تایید کردن وجود «لومیا ۶۵۰»، خبر می دهد که در سال آینده میلادی نیز تمرکز مایکروسافت در بخش تلفن های هوشمند، بیشتر بر سازمان ها معطوف خواهد بود. آقای کاپوسلا البته به شکل مستقیم نمی گوید که «سرفس فون» در حال توسعه بوده و در سال ۲۰۱۶ معرفی می شود اما از گفته هایش، می توان چنین استنباطی داشت.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. منبع: دیجیاتو
انتهای پیام/