مدیرکل دادگستری استان قزوین گفت: اصلاح ودرمان معتادان مواد مخدر مسئولیت بسیار سخت و دشواری است که این مسئولیت نیازمند مدیریت کارآمد و توانمند است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛جمال انصاری اظهار داشت: مدیریت در زمینه اصلاح و درمان معتادان مواد مخدر باید کارآمد باشد زیرا وسعت دامنه کار در زمینه اصلاح و درمان معتادان زیاد و نظارت در این زمینه از اقدامات مهم است.

وی افزود: برای اصلاح و درمان معتادان مواد مخدر کمپ‌های ترک اعتیاد زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که این کمپ‌ها از نظر کلی دارای مجوز از اداره کل بهزیستی و سازمان‌های مربوطه است که نظارت مستمر بر روی آنها وجود دارد.

مدیرکل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: به دلیل فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد در سلامت افراد نظارت باید در شکل و ماهیت کمپ‌ها صورت گیرد که درمان آنها ضمن کاهش آسیب‌های مواد مخدر، سبب آسیب‌های دیگری به سلامت افراد نشود.

انصاری افزود: در سال‌های گذشته و ماه‌های اخیر توسط دبیرخانه شورای مواد مخدر اقدامات مهمی در راستای کنترل و نظارت بر کمپ‎‌های ترک اعتیاد صورت گرفته و این نظارت و کنترل تاکنون انجام شده و تأثیرات بسزایی در بهبود عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد داشته است.

وی عنوان کرد: نظارت بر تخلفات کمپ‌های ترک اعتیاد توسط دو تیم اداره کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با همکاری هم انجام می‌شود.

مدیرکل دادگستری استان قزوین افزود: دامنه نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد بسیار وسیع و گسترده بوده که علاوه بر نظارت دو تیم اداره بهزیستی و علوم پزشکی، دادگستری استان قزوین نیز در صورت لزوم نظارت کافی را اعمال می‌کند تا مشکلات و موانع موجود در کمپ‌های ترک اعتیاد برطرف شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.