سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز مشکلات فراوانی را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بامداد شنبه پنجم دی بود که باشگاه استقلال اهواز اعلام کرد سیاوش بختیاری‌زاده جانشین علی حنطه شده است. تصمیم جالبی که تعصب اهالی فوتبال را به همراه داشت.

علت این تعصب این بود که بختیاری‌زاده در ابتدای فصل سکان هدایت آبی‌های اهواز را بر عهده داشت و به دلیل کسب نتایج ضعیف در هفته هشتم اخراج شده بود.

حالا که بختیاری‌زاده به استقلال برگشت شرایط با دوران ابتدایی سال فرق دارد.

وی باید با مشکلات فراوانی که در باشگاه وجود دارد مبارزه کرده تا بتواند استقلال اهواز را در لیگ برتر نگه دارد.

این مشکلات عبارت‌اند از:

1) مشکلات مالی
اصلی‌ترین مشکل باشگاه استقلال اهواز کمبود بودجه است. مسئله‌ای که البته بختیاری‌زاده با آن بیگانه نیست. چون از ابتدای سال این مشکل وجود دارد و مسئولان باشگاه نتوانستند آن را حل کنند. بازیکنان، کادر فنی و حتی کارمندان تا این لحظه باشگاه دستمزد دریافت نکرده‌اند.( البته بازیکنان جوانان و زیر 23 سال 10 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند.) کارون یعقوبی مدیر‌عامل این باشگاه در این‌باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه مشکل مالی باشگاه جدی است و ما نتوانستیم حقوق تمامی بازیکنان را پرداخت کنیم. باشگاه ما تازه خصوصی شده و نیاز به همراهی مسئولان استان خوزستان دارد.

2) توانایی پایین مسئولان باشگاه در جذب بازیکن
مسئولان باشگاه استقلال اهواز به دلیل مشکل مالی توانایی زیادی در جذب بازیکن ندارند. مدیر‌عامل باشگاه استقلال اهواز در این‌باره گفت: " ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که مشکل مالی حل شود اما این کار سختی است و در این میان برای تقویت تیم نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم و باید به بازیکنان بومی تکیه کنیم." 

3) احتمال جدایی چند بازیکن کلیدی
محمد غلامی،‌ عادل کلاه‌کج، سعید سالار‌زاده و چند تن دیگر از بازیکنان اصلی و کلیدی باشگاه استقلال اهواز به دلیل دستمزد نگرفتن و یا مشکل خوردن با مسئولان، درخواست رضایتنامه کرده‌اند و ساز رفتن می‌زنند. همچنین پرویز کریمی دروازه‌بان آبی‌ها هم می‌خواهد از این تیم جدا شود. حتی محمد غلامی در مصابحه بعد از بازی استقلال اهواز با نفت تهران به خبرنگار ما گفت: " رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه گرفتم و این بازی‌های آخرین در استقلال اهواز بود."

4) روحیه پایین بازیکنان و کادر فنی
کادر فنی و بازیکنان استقلال اهواز به دلیل کسب نتایج ضعیف و مشکلات مالی دیگر روحیه بالایی ندارد.

5) نبود زمین تمرین مناسب
زمین تمرین باشگاه استقلال اهواز کیفیت لازم را ندارد به حدی که گفته می‌شود جایی برای دوش‌گرفتن بازیکنان در آن تدارک دیده نشده است.

6) هوادارانی که قهر کرده‌اند
هواداران باشگاه استقلال اهواز که در ابتدای فصل با بازگشت تیمشان به لیگ برتر خوشحال بودند، حالا با تماشای شرایط بد تیمشان بسیار ناراحت‌اند و حتی دیگر مثل قدیم پر‌شور در ورزشگاه تختی حاضر نمی‌شوند. آنان که به راستی سرمایه اصلی استقلال اهواز‌اند دیگر توان تماشای باخت تیم محبوبشان در بیشتر مسابقات را ندارند. با وجود این همه مشکل بختیاری‌زاده کار بسیار دشواری برای ادامه رقابت‌های لیگ پانزدهم دارد. به حدی که شاید برای ماندن در لیگ برتر نیاز به معجزه داشته باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار