به مناسبت هفته وحدت، یکدوره مسابقات ددلیفت غرب کشور به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد و تیم های شرکت به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مسابقات ددلیفت غرب کشور در مجموعه ورزشی آزادی سنندج به مناسبت هفته وحدت برگزار گردید.

در این مسابقات 93 ورزشکار از استان های آذربایجان غربی ، کرمانشاه و شهرستان های سنندج ، دیواندره ، بیجار ، دهگلان ، کامیاران ، سقز و قروه حضور داشتند و در رده های سنی نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات در رده سنی نوجوانان باشگاه امیری دیواندره در جایگاه اول قرار گرفت ، باشگاه قهرمانی سنندج دوم شد و شهرستان کامیاران عنوان سوم را کسب کرد.

همچنین باشگاه قهرمانی سنندج مقام اول رده سنی جوانان را بدست آورد و تهمتن سنندج و امیری دیواندره به ترتیب عناوین دوم و سوم همین رده سنی را از آن خود کردند.

در رده سنی بزرگسالان شهرستان کامیاران سکوی اول را تصاحب کرد ، باشگاه قهرمانی سنندج بر سکوی دوم ایستاد و بیجار نیز سوم شد.

باشگاه قهرمانی و زرین سنندج مقام های اول و دوم را بدست آوردند و شهر میاندوآب آذربایجان غربی عنوان سوم را کسب کرد.

در پایان این رقابت های به نفرات و تیم های برتر مدال و حکم قهرمانی از سوی هیأت پرورش اندام و بدنسازی و کمیته ددلیفت استان کردستان اهداء شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.