با نصب سامانه صوتی همانند مترو ایستگاه های اتوبوس به مسافران اعلام می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر مطالعات و برنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان بااشاره به این که سامانه در 200 اتوبوس نصب شده است اظهار داشت : سیستم اعلام صوتی ایستگاه ها از اول آبان ماه در4 خط شرکت اتوبوس رانی به بهره برداری رسید.

آقاسی تاکید کرد: در این طرح 200 دستگاه اتوبوس در خط یک تندرو ؛خط 34،10 و 91 و برخی از خطوط دیگر به این سامانه تجهیز شده اند.

وی بیان داشت: از زمان اجرای نصب این سیستم بر روی اتوبوس ها مردم رضایت بسیار خوبی از این طرح داشته اند واز سوی دستگاههای مختلف وngo های مردمی بخصوص از سوی روشندلان و انجمن نابینایان در این زمینه مراتب رضایت مندی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هزینه نصب و تجهیز این سیستم هوشمند را در200 اتوبوس را 70 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: انشاالله با رفع مشکلات و کاستی های موجود در این سیستم تا انتهای سال 95؛300 دستگاه اتوبوس دیگر به این سیستم مجهزخواهند شد.

مدیرمطالعات و برنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: اعتباری نیز که برای این اتوبوس ها نیاز است 200 میلیون تومان است .

وی افزود: این سیستم دارای مزیت های بسیار است که راننده و مسافران از آن رضایت دارند چرا که میزان سوالات مسافران از راننده کاهش می یابد و مردم نیز بخوبی از مسیرها مطلع می شوند.



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.