موی تای کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور که با حضور استان های سراسر ایران روزهای 3 و 4 دی به میزبانی تهران برگزار شد با کسب 19 مدال رنگارنگ بر سکوی اول رقابت های قهرمانی کشور ایستادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،این مسابقات با شرکت 18 استان برگزار شد و 150 موی تای کار در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با هم به رقابت پرداختند.

در این رقابت ها تیم استان کردستان در هر دو رده سنی موفق شد با کسب 19 مدال رنگارنگ در جایگاه اول رقابت های موی تای قهرمانی کشور قرار گیرد.

در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان شعیب امیری و نوید فخری مدال طلا را بر گرد آویختند، اشکان رضاپور و آرمین محمدیان نشان نقره را بدست آوردند و ابوالفضل امیری ، پرهام جوادیان ، صائب احمدی و آرمین عبداللهی صاحب 4 مدال برنز این رقابت ها شدند.

در نتیجه تیمی نیز استان کردستان با کسب 2 مدال طلا ، 2 نقره و 4 برنز بر سکوی اول ایستاد و استان های آذربایجان غربی و تهران به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان هم آروین کریم پور ، سرکومحمد زاده ، حمید کریم پور و آزاد صمدی صاحب گردن آویز طلا شدند، رامین ملک محمدی مدال نقره را بدست آورد و آروین اهون ، پرهام غفاری ، معین افضلی، دانیال جوشنده ، محمد کوهی و شاهین احمدی مدال برنز را از آن خود کردند.

تیم استان کردستان با 4 مدال طلا، یک نقره و 6 برنز با اقتدار در جایگاه اول این دوره از رقابت ها قرار گرفت، تهران دوم شد و استان لرستان نیز عنوان سوم را کسب کرد.

بهمن رضوی سرپرست ، سید اسماعیل حسینی سرمربی و حسین باتمانی و یعقوب عبدی به عنوان مربی، تیم موی تای استان کردستان را در رقابت های کشوری همراهی می کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.