تیم فوتبال شهرداری کامیاران در هفته دوم بازی های لیگ دسته دو باشگاه های کشور به مصاف تیم تربت نوین یزد رفت و این تیم را با 6 گل شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،در این دیدار که در ورزشگاه آزادی شهر کامیاران برگزار شد، تیم شهرداری این شهر در جهت جبران شکست خود در هفته اول این مسابقات در مقابل سردار بوکان، با یک ترکیب تهاجمی وارد زمین شد و در پایان با نتیجه پر گل 6 بر یک تربت نوین یزد را شکست داد و یک پیروزی شیرین و ماندگار را در کارنامه حضور خود در رقابت های لیگ دسته دوم آفرید.

در این بازی یاسر فیضی بازیکن موثر و ریز نقش کامیارانی در دقایق 20 ، 42 ، 53 و 58 دروازه حریف را باز کرد و صابر ملکی دیگر فوتبالیست تیم شهرداری نیز در دقایق 70 و 80 دو گل را به ثمر رساند.

شهرداری کامیاران در گروه دو این رقابت ها قرار دارد و با تیم های سردار بوکان، کارگر بنه گز، شهرداری ماهشهر، ماهان شوشتر، بادران تهران، کیمیا فرآیند تهران، پارس جنوبی جم، تربیت نوین یزد و شهرداری تبریز هم گروه است.

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 40 تیم در چهار گروه برگزار می شود و از هر گروه 3 تیم به مرحله دوم صعود می کند.

تیم شهرداری کامیاران در هفته سوم این رقابت ها در روز 14 دی ماه مهمان کیمیا فرآیند تهران خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.