همایش نکوداشت خدمات داوطلبانه اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین از 9 خیر و 9 داوطلب نمونه جمعیت هلال احمر استان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین  در این مراسم گفت: در سایه تلاش های بی منت همین افراد نیک اندیش است که این نهاد خدوم در عرصه های مختلف به موفقیت رسیده است.

حمید ره انجام افزود: فعالیت های این نهاد تنها در امور امداد و نجات نیست، بلکه در تمام حوزه ها و امور آموزشی ورود یافته و با حفظ آمادگی های عملیاتی، به خدمات خود تداوم می بخشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: البته جمعیت هلال احمر در کنار تمام دستاوردها و موفقیت های خود کمبودها و مشکلاتی نیز دارد که امیدواریم با حمایت دولت و مجلس و با همدلی که رمز پیروزی در هر کاری است این امکانات را بیشتر کنیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از خدمات و زحمات امدادگران و داوطلبان هلال احمر استان گفت: تا زمانی که خود انسان صحنه های سخت را تجربه نکند نمی تواند بخوبی میزان و اهمیت فعالیت امداگران را در عرصه های مختلف تجربه کند.

جمعیت هلال احمر استان قزوین دارای 34 خانه داوطلب و هشت هزار و 500 داوطلب است.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.