به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) سایت بی تی اس تلفن همراه شهر توپ آغاج افتتاح شد .

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر شرکت مخابرات بیجار در مراسم افتتاح این پروژه گفت: با بهره‌برداری از سایت بی تی اس تلفن همراه شهر توپ آغاج، تعداد سایت‌های تلفن همراه این شهرستان به 40 سایت افزایش یافته و 61 سایت دبلیو ال ال نقاط روستایی هم قابلیت پوشش تلفن همراه در روستاها را برخوردار شده اند .

محمد باشوکی افزود: این سایت ها قابلیت پوشش 25 هزار مشترک را دارند و بزودی در ایام الله دهه فجر، چهار سایت بی تی اس جدید نیز که آماده بهره برداری هستند در راستای توسعه شبکه مخابرات افتتاح خواهند شد .

مدیرشرکت مخابرات بیجار گفت:این طرح در راستای پوشش مشترکین تلفن همراه و با هدف توسعه شبکه‌های ارتباطی، با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان اجرا شده است .

باشوکی همچنین از بهره مندی روستاهای پرجمعیت این شهرستان از اینترنت خبر داد و بیان کرد: بسترهای فیبر نوری جهت راه اندازی تلفن همراه تری جی در شهر بیجار فراهم شده است و بزودی مردم این شهر از این سیستم نیز بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.