مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: 40 کیلومتر راه بین شهری در کردستان در طول سال جاری احداث وبه بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رامین محمودی گفت: احداث و توسعه راه های استان در دستور کار این اداره کل بوده و این مهم با جدیت و تلاش مضاعف در حال پیگیری است تا جایی که از سال 92 تاکنون 120 کیلومتر راه بین شهری در کردستان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان راه احداث شده 40 کیلومتر در سال جاری به بهره برداری رسیده است افزود: میزان قابل توجهی پروژه ساخت در سطح استان نیز در دست اجرا است که با اتمام این تعداد پروژه، شاخص برخورداری از راه مناسب و با استانداردهای بهبود یافته، ارتقا می یابد.

محمودی با اشاره به اینکه راه های احداث شده در سال جاری 16 کیلومتر بزرگراه و 24 کیلومتر راه اصلی بوده است بیان کرد: برای اجرای این حجم عملیات بیش از800 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


گفتنی است، استان کردستان حدود هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که شش هزار کیلومتر آن راه روستایی و بقیه نیز راه اصلی و فرعی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.