در روز حماسه ماندگار ،به همت جوانان مهربان بیرجندی دیوار مهربانی به این شهر آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛دیوار مهربانی که با شعار نیاز نداری بزار ،نیاز داری بردار،از چند وقت قبل در برخی از دیوار های شهرهای کشور منتظر دستان مهربان بود،تا مهربانی را تقسیم کند، امروز به شهر بیرجند رسید و به زودی آماده می شود تا مهربانی ها و هدیه های مردم سخاوتمند بیرجند را نیز به نیازمندان شهرشان تقدیم کند.

هدف دیوار مهربانی ، کمک به هم نوع و فرهنگ سازی کمک کردن در شهرها است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۰ دی ۱۳۹۴
دیوار مهربانی نشون دهنده منش خوب ما ایرانی ها است و بقول حکیم ارد بزرگ ایده پرداز این کار خیرخواهانه ((ایرانیان همواره در جهان پرچمدار مهر و مهربانی بوده اند... آنهایی که مهر ورزیده اند، جاودانه شده اند... و چه زیباست فصل رویش مهر و دوستی... دیوارهای ایران شهرمان را با مهر پرشکوفه کنیم و آنچه داریم را بر آن بیاویزیم و به هم ببخشیم ... این گام کوچک امروز ما ، یادگاری باشکوه خواهد بود برای فرزندانمان و دودمانهای پسین، از مردم مهرورز زمانه ما ... همدیگر را عاشقانه دوست بداریم که سفر زندگی کوتاه است))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۴
سلام من از بانیان این طرح در بیرجند هستم ما هیچ هدف سیاسی نداریم چرا شما همه چیز رو سیاسی می کنید این یک کار خودجوش و مردمیه و افتتاحیه اش هم فرداست پس لطفا اصلاح بفرماین فردا افتتاح میشه و امروز نیست