تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با شکست شهرداری گرگان به رتبه دوم جدول صعود کرد و دانشگاه آزاد هم با برتری مقابل آینده سازان سوم شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که با آغاز دور دوم سوپرلیگ بسکتبال ایران، با افت نسبی روبرو شد و از صدر جدول فاصله گرفت، امروز 94 بر 72 شهرداری گرگان را شکست داد. 

به این ترتیب تیم‌ بسکتبال ضمن صعود به رتبه دوم جدول، انتقام دور رفت را در گرگان و دیداری که شهرداری‌چی‌ها تنها با اختلاف 2 امتیاز در آن به پیروزی رسیدند از شاگردان محمدمهدی ایزدپناه گرفتند. در این دیدار، رایان ریچاردز سنتر جامائیکایی - انگلیسی شهرداری گرگان نتوانست مانند دور رفت بازی درخشانی از خود به نمایش بگذارد. 

ضمن اینکه در آن دیدار برخی مسئولان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، به دلیل اتفاقاتی که در سالن امام خمینی (ره) گرگان افتاد، با حضور نیروی انتظامی به کلانتری هم رفتند. 

شاگردان حماد سامری با این پیروزی 28 امتیازی شدند و با توجه به تعویق دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شیمیدر و با یک بازی بیشتر نسبت به شاگردان جواد رحمتی‌پور در رتبه دوم سوپرلیگ بسکتبال ایران قرار گرفتند. 

در دیگر دیدار این هفته، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد هم در اصفهان 80 بر 55 مقابل آینده‌سازان میهن به برتری رسید تا شاگردان امید دادفرنیا هم به قعر جدول سقوط کنند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار