نماینده ولی فقیه در با اشاره به ایجاد خفگان و جنایت عربستان سعود در قطیف و سایر شهرها بر علیه شیعیان عربستان گفت: برای مرعوب کردن و ترساندن آنهاآیت الله شیح محمد باقر نفر را به شهادت رسانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری ضمن محکوم کردن جنایت اخیر آل سعود این فاجعه غمبار را به محضر بقیه الله اعظم علما مراجع روحانیون شیعه و تمامی آزادی خوهان جهان تسلیت گفت و افزود: عالم مجاهد و با فضیلت شیخ نمر توانسته بود خون تازه ای در رگ های شیعیان عربستان جاری کند. و با شهادت این عالم مجاهد اراده آزادگان دنیا در نابودی رژیم آل سعود محکم تر خواهد شد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: اعتراض و تجمع و فریاد کشدن حداقل کاری است که باید ملت ها در قبال رژیم سفاک آل سعود انجام دهند. امروز یکشنبه تجمع اعتراض آمیز از سوی طلاب و اساتید حوزه های علمیه در تبریز برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی گفت: اگر دولت ها غیرت داشته باشند باید در روابط با آل سعود تجدید نظر بکنند و روابطشان را با دولت عربستان قطع بکنند تا روزی برسد که زمامداران جبار از اداره حرمین شرفین کنار گذاشته شوند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.