رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز- تهران که دیروز بازگشایی شده بود امروز دوباره برای جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

   به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ جواد ناموران با اشاره به بارش‌های برف چند روز گذشته به لغزندگی جاده‌ها منجر شد، اظهار داشت: برف‌ در منطقه و باد شدید در اطراف آزادراه تبریز ـ تهران کولاک ایجاد کرده و پیش‌بینی می‌شود اجازه تردد در این مسیر باعث گرفتاری رانندگان و مسافران در طول مسیر شود، به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا اطلاع ثانوی این آزادراه مسدود شود.
 
سرهنگ ناموران افزود: مأموران راهداری و پلیس‌راه در تلاش هستند تا باوجود بارش برف محورها را باز نگه‌دارند اما به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیر سرور پرهیز کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر علاوه بر اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف‌پاک‌کن خودرو، باک بنزین خودرو را پر نگه‌دارند و حتماً به همراه خود زنجیر چرخ، پوشاک گرم و مقداری خوراکی داشته باشند.
 
رئیس پلیس‌راه آذربایجان بابیان اینکه لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی در فصل زمستان است، به رانندگان توصیه کرد: برای پیشگیری از حوادث ناگوار ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی بپرهیزند.


منبع: نسیم
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.