کرمانشاه؛

تجمع اعتراض آمیز روحانیون و حوزویان استان کرمانشاه به اعدام آیت الله شیخ نمرباقر النمر

حجت الاسلام حبیب موسوی ضمن اعلام انزجار از اعدام این مجاهد فی سبیل الی الله توسطحکومت آل سعود، گفت: این اقدام سبب تزلزل حکومت آل سعود خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه ؛ موسوی این اقدام را در متزلزل شدن حکومت‌ آل سعوداثرگذار ارزیابی کرد و افزود: تاریخ گواه است کهاقدامات اینچنینی همواره زمینه نابودی حکومت ها را فراهم کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه شیخ النمر را حجر ابن عدی زمان خواند که حکومت آل سعود به دو جرم حب علی(ع) و آل ایشان و افشاگری جور و ظلم حکومت بنی امیه زمان یعنی آل سعود، اورا به شهارت رساند.

موسوی در ادامه با بیان اینکه آل سعود ام القرای اسلامی را با بی‌کفایتی خود به ام الفساد تبدیل کرده است، بیان داشت: امروز در دامان عربستان وهابی و داعشی و ... تربیت می‌شوند که با اسلام اصیل در تضاد هستند.

وی در ادامهابراز امیدواری کرد: شهادت ایشان بتواند زمینه ساز ایجاد موج بیداری اسلامی در عربستان باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه فاصله گرفتن آل سعود از اسلام را یک اقدام کور خواند که می تواند نقش مهمی در نابودی این حکومت داشته باشد.

موسوی در ادامه این اعتراضات و محکوم کردن‌ها را در جلوگیری از انجام و تکرار حرکات گستاخانه حکومت‌های ظالم و بی‌کفایت درنقاط دیگر اثرگذار دانست.

گفتنی است :حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه نیز امروز در محکومیت اعدام شیخ نمر تعطیل بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.