یک مدرس حوزه‌ گفت: مهمترین هدف آل سعود به جان هم انداختن کشورهای اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام محمد پایدار ضمن محکومیت جنایات آل سعود در اعدام آیت الله شیخ نمر، افزود: آل سعود امروز به عنوان آلت دست استکبار در جهت برهم زدن وحدت عالم اسلام و ضربه زدن به پیکره اسلام و مسلمین تلاش می‌کند.

وی با اشاره به این‌که خواست امروز استکبار تحریک جامعه اسلامی است که آنها را به جان هم بیندازد بیان کرد: نقشه استکبار این است که ایران را با کشورهای اسلامی درگیر کند همانطور که در همه کشورهای اسلامی این توطئه عملی شد و باعث شد که مسلمانان باهم وارد جنگ شوند.

پایدار خاطرنشان کرد: امروز پیدایش گروه‌های انحرافی، تروریستی و تکفیری مثل داعش نقشه استکباری است که مسلمانان را به نام دین به جان هم بیندازد همچنین تلاش می‌کنند که قوای کشورهای مسلمان را تضعیف کند.

وی افزود: مهمترین هدف و آرزویی که دشمن در این شرایط دارد این است که ایران را با کشور عربستان وارد جنگ کند، درست است که عربستان در مقابل ایران چیزی نیست اما مهمترین مسئله برای آنان به هم زدن امنیت وحدت اسلامی و به جان هم انداختن کشورهای اسلامی و مسلمانان است.

این مدرس حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف دشمنان اسلام این است که نظام اسلامی را که امروز یک پایگاه و یک مرجعی برای رجوع تمام مستضعفین عالم است در دنیا تضعیف کند.

وی اضافه کرد: شرایط، شرایط درگیری نیست چرا که آرزوی دشمن نیز درگیری بین کشورهای اسلامی است بنابراین باید بیدار شویم و با روشنگری در عالم اسلام و همه جوامع بگوییم که آل سعود خیانت کرده‌اند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: آل سعود ، شیخ نمر ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.