رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز معتقد است که وضع قانونی که باعث شد بازیکنان برتر در لیگ هم‌تیمی نباشند، مسابقات بهتر شده است.

داریوش ضرغام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر تنیس روی میز گفت: امسال شاهد برگزاری مسابقات بهتری بوده‌ایم زیرا مانند سال گذشته تنها دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی نبرد امام مدعی نیستند و در این دوره علاوه بر این دو تیم، تیم‌های دیگر هم قدرتمند هستند و همین موضوع باعث شده تا رقابت‌های نزدیک‌تری را شاهد باشیم.

وی در ادامه در خصوص خروج لیگ از حالت دو قطبی اظهار داشت: ما امسال تصمیم گرفتیم تا اجازه ندهیم نفرات اول و دوم وسوم و چهارم کشور در یک تیم حضور داشته باشند و همین تصمیم باعث شد تا رقابت‌های بهتری را شاهد باشیم.

ضرغام‌پور در خصوص امکانات برای برگزاری مسابقات لیگ برتر هم گفت: شرایط نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است. ولی نکته‌ای که وجود دارد آن است که هیچ‌کدام از تیم‌ها مسابقات خود را در سالن‌های اختصاصی خود برگزار نمی‌کنند و بیشتر بازی‌ها در سالن‌های والیبال و بسکتبال برگزار می‌شوند.

وی در ادامه افزود: متأسفانه تنها تیمی که سالن مناسبی ندارد شهرداری تبریز است ولی مسابقاتی که در تهران برگزار می‌شود از شرایط خوبی برخوردار است.

رئیس سازمان لیگ در انتها در خصوص زمان برگزاری نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: مسابقات نیم فصل دوم از 15 دی ماه در ماهشهر آغاز می‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار