رئیس نظام پزشکی تربت جام گفت : همزمان با شانزدهم دیماه سالروز درگذشت دکتر محمد کوثری بیش از یکهزار خدمات پزشکی رایگان توسط پزشکان نو دوست به محرومان منطقه در تربت جام ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمد رضا تولیت در نشست خبری آن طبیب مهربان نکو داشت دکتر کوثری افزود : دکتر کوثری بیش از 30 سال خدمت بدون منت به مردم محروم شهرستانهای تربت جام ، تایباد و باخرز ارائه کرد و مردم این منطقه خود را مدیون آن طبیب مهربان میدانند.

وی اضافه کرد : همزمان با سالروز وفات دکتر کوثری روز خدمت بدون منت و توقع در این شهرستان نامگذاری شده است و همه صنوف اعم پزشکان و... ارائه خدمات رایگان را با هماهنگی کمیته امداد بهزیستی و مجمع خیرین سلامت به بیماران محروم و مردم جامعه صورت میگیرد.

مسئول برگزاری همایش با اشاره به خدمات رایگان در این روز تصریح کرد: در روز همایش 65 پزشک بصورت رایگان در مناطق محروم خدمات رسانی می کنند و تعداد 9 نانوایی اقدام به توزیع نان رایگان در مناطق محروم سطح شهر خواهند کرد و نیز با کمک خیرین تعداد 6 زندانی جرائم غیر عمد آزاد می شوند .

دکتر تولیت گفت : تشکیل بنیاد دکتر کوثری ، نامگذاری یکی از میادین شهر بنام ایشان و توزیع 40 میلیون ریال کمک های غیر نقدی در قالب بسته غذایی توسط بهزیستی و 170 میلیون ریال خدمات پزشکی به جامعه هدف ارائه می دهد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش گفت : تکثیر خدمات دکتر کوثری ، رونق و تشویق به نیکوکاری ، شناسایی دکتر کوثری به پزشکان و مردم ، اهمیت خدمت رایگان به محرومان و اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی از اهداف برگزاری این همایش می باشد.

ز/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.