در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور/

آیت‌الله جنتی: عده‌ای کمر بسته‌اند که مجلس خبرگان را قبضه کنند

دبیر شورای نگهبان گفت: عده‌ای کمر بسته‌اند که خبرگان را قبضه کنند و یا نفوذی‌های خود را در این مجلس بگمارند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور که عصر امروز( دوشنبه 14 دی ماه) برگزار شد با ابراز تاسف از شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان گفت: این جلادان همواره ظلمهای زیادی را روا می دارند که برجسته‌ترینش اعدام این روحانی برجسته بود که بعد از مدتها زندانی و شکنجه‌گری وی را به شهادت رساندند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه این اتفاق فاجعه‌ای بزرگ برای همه جهان اسلام و شیعیان بود، اظهار داشت: امیدواریم خداوند انتقام خون این مظلومان را بگیرد و در آینده تیر خلاص به سوی انقراض حکومتهای تکفیری سعودی شلیک شود.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: ائمه جماعات برای پیگیری موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت قانونی دارند. سالهای سال به ما می‌گفتند که ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قانونی نیست و دولت کمکی نمی‌کرد.


آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه مجریان امر به معروف و نهی از منکر ائمه جمعه سراسر کشور هستند تصریح کرد: مسئولیت ستادهای امر به معروفی که در استانها و شهرستانها تشکیل می‌شود بر عهده امام جمعه آن استان و یا شهر است که اعضای ستاد را دعوت می‌کند و باید پیرامون آن جلساتی را تشکیل دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید جدی گرفته شود اظهار داشت: این فریضه زمین مانده است اما اگر دولت دلسوزی کند و موضوع را پیگیر شود مشکلات دولت حل خواهد شد.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه امروز غربی‌ها با ایجاد جنگ نرم به دنبال غالب کردن فرهنگ غرب در کشورمان هستند تصریح کرد: امسال ما انتخابات بسیار مهمی داریم که با انتخابات سال گذشته تفاوت زیادی دارد، یک عده در سال گذشته شکست خوردند و امسال دوباره کمر همت بسته اند تا در کرسی‌های مجلس جلوس کنند و مجلس و خبرگان را قبضه کنند و درباره دولت تصمیم بگیرند.

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: اهمیت مجلس خبرگان از مجلس شورای اسلامی بیشتر است و قابل قیاس نیست چرا که این خبرگان است که همواره با رهبری که ستون فقرات نظام است، ارتباط دارد.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه امروز دشمنان همواره به دنبال نفوذ در کشور هستند اظهار کرد: اگر خدای نکرده دشمن در بخش خبرگان نفوذ پیدا کند همه چیز از بین می‌رود. عده‌ای کمر بسته‌اند که خبرگان را قبضه کنند و عده‌ای می‌خواهند نفوذی‌های خود را در این مجلس بگمارند و یا از اقلیت قدرتمند استفاده کنند تا نگذارند اکثریت کار خود را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار