مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان؛ مهمترین مانع در روند اجرای این پروژه‌ها مشکلات زیرساختی است با این وجود بیش از نیمی از مسکن مهر استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد راستگو با اشاره به افتتاح واحدهای باقیمانده در سال آینده ، گفت: کل مسکن مهر استان بالغ بر ۱۰۵ هزار و ۸۵۹ واحد است که ۸۰هزار و ۳۶۸ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۱۴ هزار و ۲۴۳ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزارنفر جمعیت و بقیه در شهرهای جدید رامین و شیرین‌شهر واقع است.

وی اضافه کرد: در شهرهای بیشتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت، تاکنون ۳۸ هزار و ۵۹۷ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده و ۶۰۰۰ واحد نیز آماده واگذاری است که ان‌شاءالله تا پایان سال جاری تحویل داده می‌شود و ۳۵ هزار و ۷۷۱ واحد باقی مانده در صورت تأمین زیر ساخت‌ها در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت که پی‌گیری امور به عهده بنیاد مسکن خوزستان است، تا بحال ۱۱ هزار و ۹۲۱ واحد تحویل متقاضیان شده و افتتاح ۲۳۲۲ واحد باقی‌مانده به سال ۹۵ موکول شده‌است.

وی در مورد شهرهای جدید استان گفت: در دوشهر جدید رامین و شیرین شهر تا کنون هیچ واحدی به بهره برداری نرسیده است و دلیل این مسئله نیز وجود موانعی همچون تامین زیر ساخت ها است که امیدواریم با تلاش همکارانمان، شاهد افتتاح آنها در سال آینده باشیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.