فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی و اکیپ گشت محیط زیست شهرستان پارس‌آباد ۴ شکارچی غیر مجاز دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهدی احمدی در جلسه ساماندهی شکارچیان در پارس‌آباد اظهار داشت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی و اکیپ گشت حفاظت از محیط زیست شهرستان پارس‌آباد 4 شکارچی غیربومی که اقدام به شکار غیرمجاز کرده بودند در منطقه دستگیر شده و متخلفان برای رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه از شکارچیان متخلف لاشه 13 خرگوش کشف شده گفت: این شکارچیان در حین شکار غیر مجاز در مزارع شهرستان پارس‌آباد شناسایی و دستگیر شده و برای بررسی تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرماندار پارس‌آباد از نظارت همه جانبه برای حفاظت از حیات وحش همچون گونه‌های مختلف پرندگان و جانوران خبر داد و افزود: حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از شکار غیر مجاز پرندگان و جانوران از اولویت‌های اساسی اداره محیط زیست شهرستان است و در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام می‌شود.

احمدی تصریح کرد: شهرستان پارس‌آباد همه ساله در فصل زمستان به دلیل شرایط خاص آب و هوایی میزبان مهاجرت خیل عظیم گونه‌های پرندگان و جانوران است که برای حفاظت از این جانوران و پرندگان تمهیدات لازم انجام شده و با توجه به حساسیت موضوع برخوردهای جدی با متخلفان انجام می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.