مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، پنجمین دوره جشنواره نوجوان سالم در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سالار قاسمی در نشست با مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: جشنواره نوجوان سالم در راستای انعقاد تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر سال تحصیلی 94-95 برای پنجمین سال در مدارس متوسطه استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهداف جشنواره نوجوان سالم تصریح کرد: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس، جامعه، خانواده‌ها و در بین کودکان و نوجوانان را می‌توان از جمله مهم‌ترین اهداف جشنواره نوجوان سالم به شمار می‌رود.

قاسمی با بیان این مطلب که جشنواره نوجوان سالم در سه محور برگزار می‌شود، ادامه داد: پیشگیری از خشونت، پیشگیری از گرایش به دخانیات و پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد سه محور اصلی جشنواره نوجوان سالم است.

وی ادامه داد: آشنایی دانش‌آموزان و اولیاء با آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر را می‌توان از جمله دیگر اهداف مهم و اساسی جشنواره نوجوان سالم محسوب می‌شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.