مدیرکل حج و زیارت استان قزوین از اعزام یک هزار و 500 تن از زائران حسینی در قالب 40 کاروان به کشور عراق از ابتدای بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛مدیرکل حج و زیارت استان قزوین عنوان کرد: شهروندانی که در سایت سماح برای زیارت عتبات عالیات در ایام بهمن ماه تا 20 اسفند ماه سال جاری ثبت‌نام کرده‌اند به صورت کاروانی به کشور عراق در زمان مشخص شده اعزام می‌شوند.

این مسئول به برنامه‌های آینده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام اربعین در سال 95 نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری مراسم اربعین حسینی نسبت به سال گذشته 100 درصد پیشرفت در ارائه خدمات به زائران را داشته که امید است در سال آینده نیز تداوم یابد.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین اضافه کرد: با توجه به حجم فراوان زائران حسینی در ایام اربعین برنامه‌ها و تدابیری از صدور روادید تا رزرو هتل برای زائران در حال رایزنی است.

کلانتری ادامه داد: با تلاش سازمان حج و زیارت برای تسهیل در امر اعزام زائران در ایام اربعین حسینی در سال 95 سعی می‌شود اعزام‌‌ها کاروانی و گروهی صورت گیرد.

این مسئول به اعزام زائران عتبات عالیات در ایام فروردین ماه سال 95 نیز اشاره و مطرح کرد: فراخوان مربوط به ثبت‌نام شهروندان برای مراجعه به سایت سماح در اواسط بهمن ماه سال جاری از سوی این سازمان اعلام می‌شود.

انتهاي پيام/س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.