فیلم سینمایی حکایت عاشقی ساخته احمد رمضان زاده به همت حوزه هنری استان کردستان، در پردیس سینمایی بهمن سنندج با حضور کارگردان و تعدادی از بازیگران آن اکران می شود.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج، امین مرادی افزود: حوزه هنری استان کردستان در راستای حمایت از هنرمندان کردستانی و  با هدف معرفی هر چه بهتر توانمندی های آنها در یک سانس ویژه فیلم سینمایی حکایت عاشقی را در سنندج اکران می کند.
 
اکران عمومی فیلم سینمایی حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان زاده از دوشنبه 14 دی ماه سال جاری در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز شده است.
 
وی افزود: روز چهارشنبه 16 دی ماه و با حضور کارگردان و  شماری از بازیگران فیلم حکایت عاشقی به صورت ویژه اکران می شود و در این مراسم از عوامل آن تقدیر به عمل می آید.
 
رئیس حوزه هنری استان کردستان افزود: این اقدام با هدف تقدیر از احمد رمضان زاده به عنوان کارگردان و همچنین بازیگران این اثر فاخر که تعدادی از آنها کردستانی هستند صورت می گیرد.
 
فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» دومین ساخته احمد رمضان زاده کارگردان کردستانی است. داستان «حکایت عاشقی» برگرفته از داستان یک عکاس واقعی به نام احمد ناطقی است که به عنوان اولین نفر بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به این منطقه وارد می‌شود و از آن عکاسی می‌کند.
 
این فيلم قصه عشق عکاس به يکي از بازماندگان بمباران شيميايي حلبچه را روایت می کند. فیلم «حکایت عاشقی» جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه بخش پانوراما جشنواره فیلمخانه آسیا اسپانیا را دریافت کرده است و در سومین دوره هفته فیلم‌های سینمایی خانه آسیا در شهر اسپانیا و سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال به نمایش درآمده است.
 
بهرام رادان در نقش عکاس ایرانی و شيلان رحماني در نقش دختر کرد، بازیگران اصلی «حکایت عاشقی» هستند.
 
فیلم «حکایت عاشقی» در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت  و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای بازی بهمن زرين پور را کسب کرده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.