مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: طی 9 ماه سال‌جاری 685 مورد عملیات امداد و نجات و مهار آتش در سطح شهر انجام شد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج، مرتضی سنندجی مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه در سال‌جاری 685 مورد عملیات آتشنشانی و امدادگری در سطح شهر سنندج انجام شده است، گفت: از این تعداد 451 مورد مربوط به حوادث آتشنشانی و 234 مورد نیز امدادگری بوده است.

سنندجی اظهار داشت: اقدامات این سازمان در حوزه آتشنشانی شامل 46 مورد مسکونی، 3 مورد اداری، 19 مورد تجاری، خودرو 47 مورد، جنگل و مراتع 28 مورد، 52 مورد ضایعات، 8 مورد نشتی و انفجار گاز و 248 مورد علف‌های هرز بوده است.

وی با اشاره به 234 مورد عملیات در بخش امدادگری نیز، آنها را شامل 16 مورد مسکونی، تجاری و اداری و چرخ گوشت هر کدام یک مورد، 18 مورد خودرو، 11 مورد تصادفات، آسانسور 30 مورد، حیوانات موزی 93 مورد، 3 مورد گودبرداری و آوار، سقوط در چاه 7 مورد، 37 مورد گیر کردن انگشتری، عملیات غواصی 5 مورد و 21 فقره سایر موارد اشاره کرد.

سنندجی افزود: 316 مورد شارژ انواع خاموش‌کننده‌ها و 87 مورد هم شارژ انواع دستگاه‌های تنفسی از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

 وی تاکید کرد: تمام تلاش نیروهای آتشنشان این است که بتوانند در کمترین زمان ممکن و کوتاه‌ترین فاصله از حادثه، مأموریت‌های خود را در راستای خدمت رسانی به مردم با سرعت به انجام برسانند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به رسالت سازمان در کاهش حوادث ناگوار، ابراز امیدواری کرد با تلاش هر چه بیشتر در راستای نجات جان انسان‌ها و مهار و اطفای حریق در زمان آتش‌سوزی مؤثر عمل شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.