رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت گچساران گفت: دومین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش‌نشانان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج؛ محمد محسنی گفت: صنعت نفت یکی از صنایع بزرگ و استراتژیک کشور بوده که ایمنی و آتش‌نشانی در این صنعت از جایگاه خاص و مهمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه آتشنشانان باید همواره از بهترین نیروهای صنعت نفت باشند، افزود: آمادگی آتش‌نشانان در صنعت نفت باید همواره در دستور کار قرار گیرد زیرا در صنعت نفت به خاطر ماهیت صنعتی احتمال خطرات و رویدادهای خسارت‌باری وجود دارد.

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت گچساران با اشاره به برگزاری المپیاد آمادگی جسمانی و تخصصی  این شرکت گفت:  این المپیاد در راستای مقابله با حوادث، ایجاد انگیزش و نشاط بین آتش‎نشانان و بالا بردن مهارت‌‎‌های عملیاتی است.

محسنی تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه و گستره جغرافیایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای آمادگی و حفظ مهارت‌ها در افراد، آشنایی مدیران با عملیات آتش‌نشانی و تبادل اطلاعات میان کارکنان برگزاری این المپیادها در صنعت نفت ضروری است.

وی با بیان اینکه این المپیاد با یادمان مرحوم ظفرالدین فولادی‌وند از کارکنان اداره ایمنی، آتشنشانی و محیط زیست گچساران  برگزار شده است، گفت: در این المپیاد از تجربیات دیگر نیروهای باسابقه این اداره استفاده شد.

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت گچساران بیان کرد: اهمیت ایمنی در حفظ سلامت فعالیت‌های  عملیاتی به ویژه در کارخانه‌ها و تأسیسات نفتی، توجه و تمرکز مستمر الزامات و رعایت استانداردها لازم و ضروری است.

محسنی معتقد است نیل به توسعه پایدار تنها در سایه پایبندی اصولی به رعایت استانداردها و مقررات محقق می‌شود .

وی یادآور شد: المپیاد ورزشی عملیاتی آتش‌نشانان، روز سه شنبه با حضور 6 تیم برگزار شد که تیم ناحیه با 15 امتیاز به مقام نخست دست یافت و تیم‌های پازنان و نیروهای جدیدالاستخدام دوم و سوم شدند.


انتهای پیام /پ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: المپیاد ، آتش نشانان ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.