۱۰0 هزار دانش آموز لرستانی در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در قالب 850آموزشگاه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای عالی ورزش های همگانی استان گفت: المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای توسط دانش آموزان تمام دور ه های تحصیلی برگزار می شود، بطوریکه داوری، مربی گری و سازماندهی مسابقات در این المپیادها بر عهده دانش آموزان است.

بهرامی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰۰ آموزشگاه با جمعیت ۷۵ هزار دانش آموز در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای تحت پوشش قرار گرفتند، افزود:امسال در برگزاری طرح های ملی مانند طرح ژیمناستیک، طرح سباح ،طناورز، طرح بستکبال ؛دوومیدانی ؛ تنیس روی میز در مدارس ابتدایی و در زنگ درس تربیت بدنی حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز لرستانی شرکت کردند.

وی به وجود ۹۰ مجموعه ورزشی در اختیار آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و بیان داشت: این فضاهای ورزشی از هشت صبح تا ۱۲ شب مشغول به فعالیت هستند و هیچ ساعت از شبانه روز این مجموعه ها خالی از حضور ورزشکار نیستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: لرستان امسال موفق شد در بحث طراحی شناسنامه بازی های بومی و محلی در سطح کشور مقام اول را کسب کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.