عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است محسن ترکی شایستگی حضور در میادین معتبر جهانی را دارد.

کامرانی فر:ترکی شایستگی بهترین ها را داردحسن کامرانی فر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب محسن ترکی به عنوان داور برتر نیم فصل لیگ برتر بیان کرد:دلیل انتخاب ترکی به این عنوان عملکرد و قضاوت های خوب وی در این فصل است، ترکی در نیم فصل بازی‌های حساسی مانند دربی تهران و بازی پرسپولیس و تراکتورسازی  را سوت زد و به نظر من وی شایستگی کسب این عنوان را داشت.
 
وی ادامه داد: ناظران در پایان هر بازی گزارش خود را به دپارتمان تحویل می دهند و پس از ارزیابی این عملکردها داور برتر انتخاب می شود.
 
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره افزایش نیافتن دستمزد داوران اضافه کرد: داوری ایران در مسائل داوری و سیستم های الکترونیکی با مشکلاتی روبروست اما نمی‌توان به خاطر این مسئله حق را به داوران بدهیم تا داوران ضعیف کار کنند.
 
وی ادامه داد: درباره این موضوع مسئولان کمیته داوران تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند و در جلسه آخر کمیته داوران نیز در این مورد صحبت های فراوانی شد اما در مورد اجرایی شدن آن هنوز مواردی مانده است.
 
کامرانی فر در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص افزایش دستمزد داوران فدراسیون فوتبال باید ورود کند تا با مشورت کمیته بتوانیم داوران را تامین مالی کنیم.
 
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: نیم فصل ، فدراسیون ، ترکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار