سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان، با ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در دیدار با پیکان گفت: بازیکنان من تمرکز کافی در این دیدار نداشتند.

جبار قوچان نژاد پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم والیبال پیکان، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: متاسفانه بازی خوبی نبود و ما نتوانستیم آن طور که انتظار داشتیم عمل کنیم. فکر می‌کنم بازیکنان من هنوز از لحاظ روانی به خوبی ریکاوری نشده‌اند. 

وی اضافه کرد: پس از اتفاقاتی که در دیدار با بانک سرمایه رخ داد و پیروزی در آن مسابقه حساس را از دست دادیم، بازیکنان هنوز به نوعی در شوک اتفاقات آن دیدار هستند. اگر از لحاظ روانی شرایط بهتری داشتیم قطعا می‌توانستیم پیکان را با نتیجه بهتری شکست دهیم.

قوچان‌نژاد درباره عدم حضور بازیکنان اصلی تیم والیبال پیکان در این دیدار ، گفت: مهره‌های تاثیرگذار تیم پیکان به دلیل محرومیت و مصدومیت در این دیدار حضور نداشتند اما باید اعتراف کنم که جوانان تیم پیکان توانستند بسیار خوب کار کنند و تیم ما را تحت فشار قرار دادند.

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج اضافه کرد: بازیکنان جوان زمانی که فرصتی برای بازی پیدا می‌کنند، انگیزه زیادی برای درخشش دارند و انصافا در این دیدار خوب کار کردند. تیم من اما در برخی دقایق تمرکز کافی نداشت و همین موضوع سبب شد دو ست را به پیکانی‌ها واگذار کنیم.

وی با بیان این مطلب که انتظار داشتیم کار راحت‌تری مقابل پیکان در غیاب مهره‌های اصلی این تیم داشته باشیم، گفت: پیش‌بینی می‌کردیم بتوانیم راحت‌تر پیکان را شکست دهیم اما نمایش خوب جوانان این تیم سبب شد کار چندان آسانی هم نداشته باشیم. 

قوچان نژاد در پایان خاطرنشان کرد: باید در ادامه لیگ نمایش بهتری داشته باشیم که این موضوع بیش از هرچیز دیگر مستلزم بهبود شرایط روحی و روانی تیم است که امیدوارم در هفته‌های بعدی بهتر شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار