سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان گفت: دیدار با شهرداری ارومیه بار فنی خوبی داشت اما اشتباهات ما منجر شد که بازنده این مسابقه باشیم.

جبار قوچان نژاد، سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج که در یک تصادف جاده‌ای به همراه تیمش دچار آسیب دیدگی شده بود، در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از دیدار با تیم شهرداری ارومیه تصمیم داشتیم با اتوبوس راهی تبریز شده و در آنجا سوار هواپیما شویم که یک تصادف سخت در فاصله 30 کیلومتری شهر تبریز رخ داد. تصادفی که منجر به فوت راننده اتومبیل روبه‌روی ما شد.

وی درباره آسیب‌دیدگی خود در این حادثه گفت: من طبق عادت همیشگی در ردیف جلوی اتوبوس نشسته بودم و پس از این اتفاق از ناحیه کتف دچار شکستگی شدم که بلافاصله به درمانگاه منتقلم کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای بازیکنان تیم اتفاق خاصی نیفتاد و خدا واقعا رحم کرد. در حال حاضر نسبت به قبل حال بهتری دارم و در مشهد هستیم و خود را آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان درباره شکست تیمش در دیدار با شهرداری ارومیه گفت: دیدار خوبی بود و از بعد فنی بسیار در سطح بالایی قرار داشت. تیم من اشتباهاتی داشت و همین موضع سبب شد بازنده این مسابقه باشیم.

قوچان نژاد درخصوص دیدار هفته چهاردهم تیمش مقابل بانک سرمایه گفت: بدون شک دیدار سختی در انتظار ما خواهد بود. بانک سرمایه در هفته‌های اخیر عالی کار کرده است و قطعا در این دیدار هم به پیروزی و حفظ صدرنشینی خود می‌اندیشد. با این حال ما هم باید با تمام توان مقابل این تیم ظاهر شویم. شاید ستاره‌های دو تیم و حضور برخی مهره‌ها کفه ترازوی پیروزی را به سمت بانک سرمایه سنگین تر کرده باشد، اما ما هم از قبل بازنده نخواهیم بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار