پانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد و بانک سرمایه موفق شد با پیروزی مقابل سایپا بار دیگر صدرنشین مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پانزدهمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری 5 دیدار در شهرهای تهران، گنبد، تبریز و آمل برگزار شد و تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان، متین صالحین ورامین، بانک سرمایه، شهرداری تبریز و کاله موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

در نخستین دیدار این هفته از رقابت‌ها از ساعت 15 ثامن الحجج میهمان تیم پیکان بود که در پایان موفق شد با حساب 3 بر 2 این تیم را شکست دهد. در دومین دیدار این هفته از رقابت‌ها هم تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در خانه پذیرای تیم متین صالحین ورامین بود که در پایان این دیدار را با نتیجه 3 بر صفر به میهمان خود واگذار کرد. گنبدی‌ها با این نتیجه 14 امتیازی و در رده دهم جدول رده‌بندی باقی ماندند. متین هم با این پیروزی جایگاه خود در رده چهارم جدول را حفظ کرد.

تیم بانک سرمایه هم در غیاب چند بازیکن محروم خود در تهران و از ساعت 17 به مصاف دیگر تیم تهرانی حاضر در این مسابقات، سایپا رفت. این دیدار در پایان 3 بر صفر به سود تیم بانک سرمایه تمام شد.

سایپایی‌ها در ست نخست این دیدار آغاز بهتری نسبت به بانک سرمایه داشتند اما شاگردان کارخانه در اواسط این ست توانستند بهتر کار کنند و نتیجه‌ای که با دو امتیاز اختلاف به سود سایپا پیگیری می‌شد در امتیاز 16 به تساوی بکشانند. این ست مانند یک ماراتن ادامه پیدا کرد تا اینکه در پایان با نتیجه 26 بر 24 به سود بانک سرمایه تمام شد.

در ست دوم این مسابقه بانک سرمایه از همان ابتدا از سایپا پیش افتاد و این برتری را تا پایان ست حفظ کرد. با وجود اینکه سایپایی‌ها نمایش خوبی در این ست داشتند اما این ست را در پایان با حساب 25 بر 22 به بانک واگذار کردند. ست سوم اما در مجموع با برتری بانک سرمایه پیگیری شد و در نهایت هم با پیروزی 25 بر 19  شاگردان مصطفی کارخانه تمام شد تا این تیم با نتیجه 3 بر صفر مقابل سایپا پیروز شده و به صدر جدول بازگردد.

تیم آلومینیوم هرمزگان هم در ادامه شکست‌های خود این بار در تبریز مغلوب تیم شهرداری تبریز شد تا همچنان در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی باقی بماند. تبریزی‌ها در این دیدار در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 26 بر 24 و 25 بر 16 میهمان خود را شکست دادند و 26 امتیازی شدند.

تیم کاله هم این هفته در آمل پذیرای آرمان ورزش اردکان بود. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار موفق شدند حریف خود را شکست داده و هفتمین برد خود را کسب کنند. کاله با این برد 23 امتیازی شد و به جمع تیم‌های بالای جدول پیوست. آرمان هم 16 امتیازی باقی ماند.

دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و گوهر کویر زاهدان هم به درخواست تیم زاهدانی نهم دی ماه در ارومیه برگزار و با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسیده بود. 

**نتایج کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه 3 – گوهر کویر زاهدان صفر
بازرگانی جواهری گنبد صفر – متین صالحین ورامین 3
پیکان تهران 2 – ثامن‌الحجج خراسان 3
سایپا تهران صفر – بانک سرمایه 3
کاله مازندران 3 – آرمان ورزش اردکان صفر
شهرداری تبریز 3 – آلومینیوم المهدی بندرعباس صفر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار