هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی برگزار خواهد شد که تیم پیکان در تهران پذیرای کاله است و شهرداری ارومیه به میهمانی ورامین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین هفته از رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر فردا با برگزاری 6 دیدار در تهران، ورامین، زاهدان، مشهد، بندرعباس و اردکان پیگیری خواهد شد. 

پیکان-کاله؛ شاگردان عطایی به دنبال جبران

در تهران و به میزبانی خانه والیبال، تیم پیکان که هفته گذشته مسابقات را با شکست 3 بر 2 مقابل ثامن الحجج خراسان سپری کرد، این بار در دیدار خانگی دیگر مقابل کاله مازندران به میدان خواهد رفت. پیکانی‌ها که با نتایج چند هفته اخیر خود صدر جدول را از دست داده و به رده سوم رسیده‌اند، در تلاش خواهند بود با کسب امتیاز از این دیدار جایگاه خود در جول را حفظ کنند و چشم امید به نتیجه نگرفتن تیم‌های بالاتر از خود داشته باشد.

 کاله مازندران هم که دیدار رفت دو تیم را در آمل با حساب 3 بر صفر به پیکان واگذار کرد، به دنبال جبران آن شکست خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی در پایان هفته پانزدهم مسابقات با 23 امتیاز در رده هفتم قرار دارند و این شانس را دارند که در صورت پیروزی مقابل  شاگردان اکبری تا دو رده صعود کنند. دیدار دو تیم پیکان و کاله به قضاوت محمد شاهمیری برگزار می‌شود.

متین -شهرداری ارومیه؛ صدرنشین مقابل باتجربه‌ها

سالن شهید گل عباسی شهر ورامین فردا، میزبان دیدار دو تیم صدرنشین رقابتها و متین صالحین ورامین خواهد بود. متینی‌ها که هفته های اخیر با کسب نتایج قابل قبول خود را به یک قدمی مثلث مدعیان رسانده‌اند، این هفته کار سختی مقابل شهردداری ارومیه خواهند داشت. ارومیه‌ای‌ها که دیدار رفت دو تیم را در خانه به متین واگذار کرده بودند بدون شک در این مسابقه چشم به پیروزی خواهند داشت. متین صالحین ورامین هم که در خانه کمتر نتایج را به حریفانش واگذار کرده است، قطعا برای کسب امتیاز و پیروزی در این دیدار برنامه‌ریزی کرده است. به خصوص وقتی می‌داند در صورت شکست امکان از دست دادن جایگاه چهارمی در جدول رده بندی را خواهد داشت. قضاوت دیدار دو تیم متین ورامین و شهرداری ارومیه بر عهده ابراهیم فیروزی خواهد بود.

گوهر کویر زاهدان- بانک سرمایه؛ کار آسان شاگردان کارخانه

تیم گوهر کویر زاهدان در یکی دیگر از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی  در سالن استانداری زاهدان میزبان تیم بانک سرمایه خواهد بود که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه با 38 امتیاز از 15 دیدار در رتبه دوم جدول قرار دارند. بانکی ها در این مسابقه مهدی مهدوی کاپیتان خود،دمحمد موسوی و علیرضا مباشری را به دلیل حکم انضباطی همراه نخواهند داشت.  نماینده زاهدان در صورت پذیرش شکست برابر بانک سرمایه امید به راهیابی به جمع هشت تیم برتر را از دست خواهد داد، زیرا این تیم در حال حاضر منفی دو امتیاز است و در شش هفته آینده این رقابت ها امکان کسب رتبه هشتم جدول را نخواهد داشت.

 شاگردان کارخانه این هفته کار راحتی در زاهدان خواهند داشت و می تواندد جایگاه خود را تثبیت کنند و از طرفی هفته آینده به امید صدرنشینی بنشینند. دیدار رفت دو تیم در تهران با حساب 3 بر یک به سود تیم والیبال بانک سرمایه تمام شده بود. دیدار این دو تیم را قادر صادقی قضاوت خواهد کرد.

ثامن الحجج خراسان – سایپا تهران؛ جنگ یقه بگیرها!

تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان پس از یک پیروزی روحیه بخش در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مقابل پیکان، این هفته در سالن مهران مشهد از تیم سایپا میزبانی خواهد کرد. تیم‌های ثامن الحجج خراسان و سایپا که به ترتیب در رده ششم و هشتم جدول قرار دارند، بدون شک یکی از دیدارهای حساس و زیبای هفته شانزدهم را مقابل هم برگزار خواهند کرد.

 دو تیمی که فارغ از هر نتیجه‌ای در طول این رقابت‌ها نمایش خوبی داشته و یقه حریفان خود را گرفته اند. شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی ثامن الحجج خراسان در دیدار رفت که 24 آبان ماه در خانه والیبال تهران برگزار شد، سه بر صفر سایپا را شکست دادند و حالا سایپا در تلاش خواهد بود این شکست را جبران کند. دیدار دو تیم از ساعت 17 آغاز خواهد شد و بهروز جعفری در این دیدار سوت خواهد زد.

آرمان ورزشی اردکان - شهرداری تبریز؛ شهرداری امیدوار به هم‌نام ارومیه‌ای

تیم شهرداری تبریز که در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در رده پنجم جدول رده بندی ایستاده است، این هفته فرصت دارد تا در صورت پیروزی مقابل آرمان ورزش اردکان و تعلل متین در دیدار با شهرداری ارومیه، به رده چهارم جدول رده‌بندی و همسایگی تیم های مدعی قرار بگیرد. در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان برگزار می شود، میزبان شهرداری تبریز خواهد بود. تبریزی ها در مسابقه رفت سه بر دو فاتح میدان بودند و آرمان برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه دارد.

در حال حاضر آرمان برای حضور در جمع پلی‌آفی ها و شهرداری تبریز برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول با حریفان مبارزه می‌کنند بنابراین دو تیم انگیزه کافی برای پیروزی در این مسابقه خواهند داشت. شهرداری تبریز با 26 امتیاز در رتبه پنجم و آرمان با 16 امتیاز در جایگاه نهم است. حمید راهجردیان داور این دیدار خواهد بود.

آلومینیوم هرمزگان- بازرگانی گنبد؛ نبرد از نوع همسایه‌ها

تیم های آلومینیوم المهدی هرمزگان و بازرگانی جواهری گنبد در حالی در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باهم دیدار خواهند کرد که در جدول رده بندی مسابقات در رده های یازدهم و دهم و در همسایگی هم قرار دارند. تیم بازرگانی که در این دیدار میهمان خواهد بود، در صورت شکست جایگاهش تغییر نخواهد کرد اما اگر پیروز شود امکان صعود یک پله ای و رسیدن به رتبه نهم را خواهد داشت. گنبدی‌ها دیدار رفت مقابل آلومینیوم را با حساب 3 بر 2 در خانه برده بودند و حالا باید در بندرعباس بار دیگر مقابل این تیم به میدان بروند. علیرضا قریب این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

تهران، ساعت 15 و 30 دقیقه : خانه والیبال
پیکان تهران – کاله مازندران

زاهدان، ساعت 17: سالن استانداری
گوهر کویر زاهدان – بانک سرمایه

مشهد، ساعت 17: سالن مهران
ثامن الحجج خراسان – سایپا تهران

اردکان، ساعت 17: سالن آیت الله خاتمی 
آرمان ورزشی اردکان – شهرداری تبریز

بندرعباس، ساعت 17: سالن فجر 
آلومینیوم المهدی هرمزگان – بازرگانی جواهری گنبد

ورامین، ساعت 17: سالن شهید گل عباسی 
متین صالحین ورامین – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار