نمایشگاه گروهی «سیر نگاه» با مدیای عکس در فرهنگسرای اشراق برگزار خواهد شد.

فاطمه شمیمی یکی از هنرمندان نمایشگاه «سیر نگاه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش یک گروه 5 نفره است که همگی اعضای باشگاه عکاسان جوان هستند و حدود 4،5 سال است که به صورت حرفه‌ای عکاسی می‌کنند.

وی افزود: موضوع نمایشگاه آزاد بوده و بیشتر عکس‌ها راجع به طبیعت است اما چند فریم هم با موضوع غیر از طبیعت کار شده است.

شمیمی خاطر نشان کرد: با اینکه بیشتر افراد جامعه با موبایلهایشان عکس می‌گیرند اما متاسفانه هنوز به صورت حرفه‌ای با این هنر آشنا نیستند و هدف ما از بر پایی نمایشگاه این بود که نگاه مردم را به هنر عکاسی جلب کنیم.

وی ادامه داد: به درستی نمی‌دانم علت این عدم شناخت از جالب مردم چیست البته تا زمانی که بسیاری از روزنامه‌ها و مجله‌ها به جای استفاده از عکس‌های حرفه‌ای سراغ اینترنت می‌روند و کارشان را با همان عکس‌ها پیش می‌برند و دیگر نمی‌شود از مردم توقعی داشت.

شمیمی تصریح کرد: همه این ها درحالی است که عکاسان زیادی به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و باید از آنها حمایت شد و عکس‌هایشان خریداری شود تا هم به امر و معاش هنرمند کمک شود و هم دلگرمی باشد برای ادامه دادن این سیر.

این هنرمند در پایان گفت: حدود 30 اثر در این نمایشگاه ارائه شده که تقریبا طی 5 سال گذشته عکاسی شده و بیشتر عکس‌های آرشیوی بوده است.

گفتنی است این نمایشگاه از 17 تا 23 دی ماه در فرهنگسرای اشراق میزبان هنر دوستان است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار