فرماندار سرخس در جلسه شورای اداری گفت: خون مسلمانان بی گناه موجب بیداری جهان اسلام ،بویژه مسلمانان عربستانی که سالهاست تحت استعمار و استثمار خاندان سعودی قرار دارند شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین سنجرانی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه حکام و خاندان سعودی خود فروخته اجانب هستند افزود: قطع روابط دیپلماتیک را عربستان بصورت یکطرفه انجام داده است و علی رغم خویشتن داری مسئولان متاسفانه یک سری افراد خود سر و نا آگاه موجب بروز اقداماتی شدند که مورد تایید نظام جمهوری اسلامی ایران نبود و مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود اقدامات این افراد را محکوم کردند.

وی گفت: مهمترین برنامه و رویداد در پیش رو ، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هست و در شهرستان هیئت های اجرایی ، نظارت و بازرسی تشکیل شده است و در شهرستان 62 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که 31 شعبه سیار و 31 شعبه ثابت می باشد.

فرماندار سرخس افزود: در حوزه انتخابیه سرخس ، فریمان ، احمد آباد و رضویه 45 نفر ثبت نام کرده اند و امیدواریم در بزرگترین رویداد سیاسی کشور بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم باشیم تا برگ زرین دیگری برای شهرستان به ثبت برسد.

سنجرانی گفت: برنامه ششم توسعه در حال طی کردن مراحل نهایی خود در هیئت دولت هست و نقطه نظرات شهرستان بر اساس رویکردها و کاربردها نیز اعلام شده است که با تصویب مجلس شورای اسلامی از سال آینده برنامه ششم توسعه آغاز و عملی خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.