معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت : 102 دوره آموزشی در 9 ماهه امسال برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رضا صفاری افزود: در این دوره یک هزار و و 730 تن از مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در سطح استان حضور داشته اند.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی کوچک، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحدهای صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه های خوشه صنعتی بسته بندی، صنایع پلاستیک، ارتقاء مهارت های بازار، ایمنی و بهداشت، آشنایی با قوانین مالیاتی و دارایی، استراتژی بازاریابی نوین و فروش برگزار شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در پایان گفت: تاکنون بیش از 729 دوره آموزشی برای 14 هزار نفر با 210 هزار نفر ساعت آموزشی برای واحدهای صنعتی برگزار شده و در سه ماهه چهارم سالجاری نیز برگزاری بیش از 25 دوره در دستور کار معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.