دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادسرای این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سعید احمدزاده اظهار کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در شعبه نخست بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک اختصاص و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ستاد پیشگیری و پیگیری جرایم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان آبیک تشکیل شده که دبیری این ستاد برعهده دادسرای عمومی و انقلاب است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: از مردم این شهرستان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه جرم و تخلف انتخاباتی به دبیرخانه ستاد پیشگیری و پیگیری جرایم و تخلفات انتخاباتی مستقر در دادسرا و معاون دادستان مراجعه کنند.

احمدزاده تصریح کرد: هسته رصد فضای مجازی در مرکز دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین تشکیل شده که در صورت وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی حوزه شهرستان آبیک، موضوع به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان اعلام و پیگیری و رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: به کاربران فضای‌های مجازی در شهرستان آبیک توصیه می‌شود در ارسال و انتشار مطالب و پست‌ها دقت لازم را داشته باشند چراکه متن منتسب به آنان محسوب می‌شود هرچند از فرد دیگری دریافت، کپی و بازپخش کرده باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: اگر فردی اقدام به ارسال مطلب یا پستی کند که حاکی از وقوع جرم باشد و یا در متن مطلب ارسالی، جرم نهفته باشد فرد ارسال‌کننده پست حتی اگر خودش تولید نکرده باشد و یا از فردی دیگری دریافت و کپی کرده باشد، تخلف کرده و باید پاسخگوی مسئولان قضایی باشد.

احمدزاده متذکر شد: با توجه به اینکه در فضاهای مجازی مطالبی توهین‌آمیز نسبت به مسئولان پیشین و فعلی نظام و گروه‌های سیاسی خاص مشاهده می‌شود، می‌طلبد که کاربران  از ارسال مطالب توهین‌‌آمیز پرهیز کنند در غیر این صورت باید منتظر عواقب فعل ناصواب خود باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.