زاهدان؛

برگزاری جشنواره فروش محصولات تولیدی صنعتگران کمیته امداد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از برپایی فروشگاه‌هایی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی تولیدکنندگان و صنعتگران کمیته امداد امام (ره) در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ کامبیز مشتاق گوهری در آیین امضای تفاهم همکاری فی مابین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی یکی از فرضیات جدی نظام جمهوری اسلامی است و با توجه به این مهم شرایط و برنامه‌ها برای توسعه دهه‌های آینده تنظیم شده است.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها توانمندسازی لایه‌های مختلف جامعه و خانواده‌های فعال کمیته امداد امام (ره) در زمینه صنایع دستی است.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های مشارکتی با دستگاه‌ها و سازمان‌های مردمی به مثل کمیته امداد امام (ره)، گفت: انجام مشارکت‌های حوزه صنایع دستی، ایجاد تعامل مستحکم و مشخص که زمینه‌های آن موجود است اما باید هدفمند به آن اهداف دست یافت و افزایش آموزش‌های حرفه ای یکی از عرصه‌هایی بوده که می‌تواند زمینه اشتغال سریع و پایدار را فراهم کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.