عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: فقر زیرساختی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی شهر ملارد مشهود و بارز است که رفع و تأمین آن مستلزم اعتبارات مضاعف و عزم و همگرایی فزاینده خواهد بود.

فقر زیرساختی در شهر ملارد مشهود و بارز است
معصومه بیات عضو شورای اسلامی شهر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتمای باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تنوع جمعیتی و تکثر قومیتی در این منطقه، اظهار کرد: مهاجرپذیری این شهر باعث ورود و تجمیع خورده فرهنگ‌های بسیاری از اقصی نقاط کشور در این محدوده شده است.

وی افزود: وجود 400 هزار نفر جمعیت با گویش‌ها و خورده فرهنگ‌های متعدد ظرفیتی است که در صورت عدم تأمین نیازها و الزامات آن می‌تواند به تهدیدی جدی وبالقوه مبدل شود.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما در این شهر به کمبود امکانات و زیرساخت‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی تمرکز شده که لزوم رفع آن به شدت حساس می‌شود.

بیات عنوان کرد: گام‌های سازنده‌ای در این راستا برداشته شده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله‌ بسیاری داریم و رفع نارسایی‌ها و کمبودهای موجود مستلزم اعتباراتی مضاعف و هم‌گرایی فزاینده خواهد بود.

وی افزود: ارتقای امکانات فرهنگی در حال حاضر ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که می‌طلبد به نحوی جدی‌تر به آن پرداخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد یادآور شد: امید است با مطالعات کارشناسی و آسیب‌شناسی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی محقق شده روند توسعه اجتماعی این شهر مستعد و توانمند که از ظرفیت‌های ویژه‌ای نیز برخوردار است با شتاب هرچه بشتری طی شود.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار