مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال 12 پروژه گازرسانی منطقه فیلگاه کهگیلویه افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هوشنگ صیدالی با بیان اینکه تعداد روستاهای گازدار در استان کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه با گذشته نیست، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد گازرسانی به دورترین نقاط استان هستیم.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گازرسانی به مناطق محروم استان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد است که تاکنون اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده است.

وی بیان کرد: صعب‌العبور بودن برخی از مناطق استان کار گازرسانی را برای شرکت سخت کرده است و با همه این شرایط گاز را به دورترین نقاط استان می‌بریم و همه تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیریم.

 صیدالی فزود: به مناسبت دهه فجر امسال بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به 12 روستا که شامل مجموعه روستا‌های فیلگاه شهرستان کهگیلویه است را در دستور کار داریم.

این مسئول با بیان اینکه 32 درصد از مشترکین گاز طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاها هستند، تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها روستاهای منطقه فیلگاه به گاز طبیعی وصل خواهند شد.

صیدالی با اشاره به اعتبار هزینه شده پروژه گازرسانی به فیلگاه کهگیلویه بیان کرد: بالغ بر 17 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه گازرسانی تخصیص داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تعداد 425 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 850 نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر اعتبارات لازم برای گازرسانی به روستاهای استان تخصیص داده شود، تعداد روستاهای گازدار کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال آینده به 700 روستا خواهد رسید

انتهای پیام /گ
برچسب ها: افتتاح ، گازرسانی ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۰ تير ۱۳۹۵
کو