فرمانده انتظامي شهرستان "قيروكارزين" استان فارس، از کشف بيش از 340 هزار نخ انواع سيگارت خارجي قاچاق به ارزش 230 ميليون ريال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم "حسين مهدوي نژاد" گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با کالاي قاچاق و محصولات دخاني در سطح شهرستان "قيروكارزين"، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با کالاي قاچاق پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران هنگام كنترل خودروهاي عبوري در جاده شهرستان "قيروكارزين" به سمت شهرستان "خنج" هنگام كنترل خودروهاي عبوري مشاهده كردند يك دستگاه خودرو سواري قبل از رسيدن به محل ايست وبازرسي اقدام به دور زدن كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان "قيروكارزين" گفت: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن تعداد 340 هزار نخ سيگار خارجي فاقد هر گونه مجوز قانوني كشف و راننده خودرو دستگير شد.

سرهنگ "مهدوي نژاد" اظهار كرد: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست مي شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کشف ، سیگار ، قاچاق ، میلیونی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.