فوروارد قدرتی تیم بسکتبال نیروی زمینی بابیان اینکه خبری از حضور ارسلان کاظمی در این تیم ندارد، تاکید کرد حضور این بازیکن می‌تواند به تیمش کمک کند.

صالح فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازی سختی بود و تا ثانیه آخر برنده معلوم نبود اما متاسفانه نیروی زمینی بازنده این دیدار شد. تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و برای این بازی آماده بودیم اما مصدومیت چند بازیکن و چهار خطایی شدن  حسین رحمتی روی عملکرد ما تاثیر گذاشت. 

وی در پاسخ به این پرسش که داوری این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟ توضیح داد: بهتر است من فقط در زمین به داوران معترض باشم. حالا بازی تمام شده است و صحبت درباره سوت زدن داوران سودی ندارد. 

فروتن درباره شکست نیروی زمینی مقابل شهرداری تبریز گفت: ما به یک تلنگر احتیاج داشتیم که در دیدار با پتروشیمی بندرامام به ما زده شد اما متاسفانه امروز هم روی شانس نبودیم. 16 ثانیه پایانی هم توپ در اختیار ما بود اما نتوانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم. 

فوروارد قدرتی تیم بسکتبال نیروی زمینی درباره حضور ارسلان کاظمی در این تیم، اظهار کرد: من خبری ندارم و نمی‌دانم برنامه فدراسیون برای حضور او در ایران چیست اما ارسلان کاظمی بازیکن توانمندی است که در آمریکا بازی کرده است. بدون شک او می‌تواند به ما کمک کند اما تصمیم‌ نهایی درباره حضور وی با کادر فنی تیم است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار