مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزشگاه‌های آموزش و پرورش استان اردبیل موفق شدند در بین مدارس برتر کشور در پورتال همگام، 10 عنوان برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صابر سپهری در جلسه بررسی عملکرد آموزشگاه‌های آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: آموزشگاه‌های آموزش و پرورش استان اردبیل موفق شدند در بین مدارس برتر کشور در پورتال همگام، 10 عنوان برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

وی گفت: از شروع سال 94 تاکنون 127 کارگاه آموزشی در زمینه پورتال همگام و هوشمندسازی مدارس در سطح استان برگزار شده است تا بتوان در این حوزه عملکرد و اقداماتی شایسته و موثر انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: بیش از 3 هزار نفر از همکاران فرهنگی به عنوان فراگیر در این کارگاه‌ها شرکت کردند و آموزش‌های لازم در این حوزه به این افراد ارائه شده است.

سپهری افزود: این در حالی است که همزمان در مدارس خاص بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده قبلی دوره‌های آموزش نیروی انسانی با موضوع فناوری‌های نوین آموزشی در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: برگزاری منظم کارگاه‌ها، تلاش مستمر همکاران ستادی و مدارس سبب شده تا مدارس استان بتواند از بین مدارس برتر کشوری در پورتال همگام 10 رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.