مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: کتاب جدید "تحلیل جایگاه اقتصاد استان اردبیل در کشور" تدوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم مظفری  در جلسه بررسی اقدامات پژوهشی در حوزه اقتصادی استان اردبیل اظهار داشت: کتاب جدید با عنوان «تحلیل جایگاه اقتصاد استان اردبیل در کشور» در سری زمانی سال‌های 84 تا 93 توسط کارشناسان اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل مورد تدوین قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از تهیه و تدوین این کتاب معرفی شاخص‌های اقتصادی استان اردبیل و تحلیل تغییرات آنها در یک بازه زمانی مشخص است تا بتوانیم در این زمینه اطلاعات موثق و معتبری را به دست آوریم.

مظفری گفت: گزارش حاصل تحت عنوان در 9 فصل شامل جمعیت و نیروی انسانی، تولید ناخالص داخلی، بودجه عمومی، مالیات، تجارت خارجی، بیمه، بورس، سرمایه‌گذاری خارجی و بانکداری توسط کارشناسان اقتصادی این اداره کل تدوین شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به موضوعات پرداخته شده در زمینه اقتصاد استان اردبیل در این کتاب بیان کرد: این کتاب به مقایسه تغییرات شاخص‌های اقتصادی استان در بازه زمانی 10 سال اخیر می‌پردازد.

وی افزود: این کتاب حاوی اطلاعات ارزشمندی در زمینه مهمترین شاخص‌های اقتصادی استان اردبیل و کشور بوده که مخاطب با مطالعه آن به راحتی به این مساله اساسی پی خواهد برد که اقتصاد استان اردبیل در زمینه‌های مختلف چه سهمی از مجموع کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.