مشهد؛

تخفیف 34 درصدی معوقات شهرداری مشهد برای اولین بار

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد از تخفیفات 34 درصدی شهرداری برای اولین بار در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون اداری و مالی شهرداری مشهد از تخفیفات گسترده شهرداری برای اولین بار خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می کنیم اگر درخواست صدور پروانه یا پایان کار دارند و یا بدهی معوقه به شهرداری دارند، از ابتدای بهمن تا 24ماه مراجعه کنند تا از تخفیف 34 درصدی تخفیف نقدی بهره مند شوند.

محمد آذری از تخفیف 24 درصدی پرداخت نقدی معوقات در ادامه سال گفت و تصریح کرد: در مصوبه جدید شورای شهر به کسانی که بدهی معوقه داشته باشند از 24 بهمن ماه تا آخر سال جاری 24 درصد تخفیف می گیرد که این تخفیف قبلا 15 درصد بوده است.

وی افزود: افرادی که چک های سر رسید آینده دارند و بخواهند زودتر آن را پرداخت کنند به ازای هر ماه تعجیل در پرداخت چک ها می توانند از 2 درصد تخفیف بهره مند شوند که در گذشته فقط یک درصد تخفیف بود.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد در مجموع تخفیفات قسطی را از اول بهمن تا 24 بهمن 34 درصد خواند و خاطر نشان کرد: از 24 بهمن ماه به بعد همه افراد تا سقف 24 درصد تخفیف می گیرند.

آذری از کارمزد نداشتن پرداخت های قسطی خبر داد و عنوان کرد: شهروندان اگر امکان پرداخت نقدی نداشته باشند، بنا به اختیار خود بدهی های خود را از یک تا سه سال تقسیط می کنند که در هر صورت کارمزد و سودی ندارد و کارمزد را شهرداری پرداخت می کند.

وی گفت: اگر شهروندان بخواهند یک ساله وامشان را باز پرداخت کنند کارمزد و سپرده ای لازم نیست، اما اگر بخواهند دو ساله پرداخت کنند معادل 5 درصد مبلغ وام سپرده لازم است.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: شهروندان اگر تا پایان دی ماه عوارض نوسازی خود را پرداخت کنند جرایم همه پسماند محیط زیست و خدمات آتش نشانی آن ها 50 درصد تخفیف می خورد.

آذری در پایان گفت: جایزه خوش حسابی شامل کل عوارض نوسازی، جمع آوری پسماند محیط زیست و خدمات آتش نشانی می شود که از ده درصد به بیست درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.