مشهد؛

متخصصان قطار شهری مشهد راهی کربلا می‌شوند

فرماندار کربلا ازمتخصصان قطار شهری مشهد برای احداث متروی نجف تا کربلا دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار کربلا در دیدار با شهردار مشهد گفت: از متخصصان قطارشهری مشهد به دلیل تجربه مطلوب و فنی در حوزه اجرا به منظور مطالعه و ارزیابی مسیر نجف تا کربلا برای احداث مترو دعوت به عمل می‌آوریم.

سید حسین جواد احمد المنکوشی افزود: تشکر و سپاسگذاری ویژه خود را از خدمات شهرداری مشهد در شهر کربلا در ایام اربعین اعلام می‌کنیم چرا که حضور شما سبب برگزاری مطلوب و غیرقابل توصیف رویداد بزرگ اربعین حسینی شد.

وی تصریح کرد: برای سال آینده باید برنامه‌ریزی‌ها را زودتر اجرایی کنیم به طوری که حداقل دو ماه زودتر از ایام اربعین حسینی کمیته‌های مشترک فعال گردد.

شهردار مشهد نیز در این دیدار با بیان اینکه کربلا یک شهر فراملی است گفت: به منظور کسب رضایت زائران کربلا در آینده‌ای نزدیک باید متروی روگذر از محل شهر نجف تا کربلا مورد ساخت قرار بگیرد تا جا به جایی زائران به سهولت امکانپذیر باشد.

سید صولت مرتضوی افزود: حاضریم متخصصان قطارشهری خود را به این منظور به کربلا اعزام کنیم تا این فعالیت هرچه زودتر اجرایی شود.

وی گفت: شهر کربلا نیاز به یک فرودگاه بین‌المللی مجهز و اختصاصی هم دارد که در این خصوص نیز حاضر به ارسال مهندسان و متخصصان خود هستیم.

شهردار مشهد یادآور شد: همه تکلیف داریم که راهپیمایی اربعین را تقویت کنیم تا سال به سال با شکوه‌تر از سال های قبل برگزار شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.