مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان از پرداخت 192 فقره وام خودكفايی در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ابوالفضل عبداللهی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند در راس اهداف کمیته امداد قرار دارد، گفت: در همین راستا طی امسال 93 فقره وام خودکفایی از محل منابع امدادی به مددجویان زنجانی پرداخت شده‌است.

این مقام مسئول با اشاره به هزینه 5 میلیارد و 30 میلیون ریالی کمیته امداد در این بخش افزود: طرح‌هایی اجرا شده که شامل صنایع دستی، مشاغل خانگی، مشاغل خدماتی و ... بوده‌است.

وی با اشاره به اینکه امسال 192 فقره وام نیز از محل منابع بانکی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده‌است، گفت: در این راستا 18 میلیارد و 410 میلیون ریال اعتبار هزینه شده‌است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات اشتغال نسبت به آموزش افراد واجد شرایط خانوار‌های زیرپوشش در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی اقدام شده‌است، اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های شغلی لازم در زمینه احراز فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی مناسب نیز از دیگر خدماتی است که کمیته امداد در این بخش ارائه کرده‌است.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و ارائه آموزش‌های تکمیلی در حین اجرای طرح‌های اشتغال اضافه کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این بخش شامل بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی با قیمت مناسب است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان ادامه داد: ارائه همین خدمات موجب اجرای موفق طرح‌های اشتغال و در نتیجه توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش شده‌است.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.