اتمام عملیات احداث فاز دوم بیمارستان شهریار تا پایان سال جاری

فرماندار شهریار گفت: پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از نمونه طرح‌های حیاتی و اولویت‌دار این منطقه به شمار می‌رود که با حمایت و پشتیبانی دولت عملیات احداث آن با شتاب مطلوبی پیش می‌رود.

سعید ناجی فرماندار شهریار در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضعف‌های زیرساختی در حوزه درمانی این شهرستان اظهار کرد: یکی از جدیترین مطالبات مردم ساکن در این منطقه در طول سالیان اخیر به تأمین و احداث بیمارستان و مراکز درمانی استوار بوده است.

وی افزود: شهرستان 700 هزار نفری شهریار از موقعیت خاص منطقه‌ای و جغرافیایی برخوردار است و تقویت زیرساخت‌های درمانی در چنین عرصه‌ای ضرورتی اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

ناجی گفت: پروژه درمانی امام خمینی (ره) شهریار از طرح‌هایی به شمار می‌رود که نزدیک به دو دهه پیش کلنگ زنی شد اما بنا به دلایل گوناگون بهره‌برداری از آن به تعلیق افتاد که با آغاز به کار دولت تدبیر و امید تصمیماتی جدی در این بخش اتخاذ شد.

فرماندار شهریار عنوان کرد: با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به غرب استان تهران طرح‌های بسیار سازنده‌ای مصوب شد که پیگیری عملیات احداث بیمارستان مورد اشاره از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه روزی که در طول ماه‌های اخیر عملیاتی شده به لطف الهی احداث فاز دوم این پروژه در 15 هزار متر مربع تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

گفتنی است، طبق زمان‌بندی طراحی شده مقرر است بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تا پایان سال آینده به صورت رسمی به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار