فرماندار کهگیلویه گفت: به علت لغو سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور به استان افتتاح پروژه کارخانه آجر دهدشت به تعویق افتاد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی پوزش افزود : افتتاح کارخانه آجر مروارید دهدشت به علت لغو سفر معاون اول رئیس جمهور به زمان دیگری موکول شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: قرار بود این پروژه مهم روز سه شنبه هفته جاری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه انجام شود که به علت تعویق این سفر این هفته صورت نمی‌گیرد.

پوزش با بیان این‌که فاز نخست کارخانه آجر مروارید دهدشت آماده بهره‌برداری است افزود: به علت تأخیر در سفر هیئت دولت به استان قرار شد این پروژه روز بیست و نهم ماه جاری با حضور جهانگیری معاون اول افتتاح شود.

این مسئول تصریح کرد: جهانگیری در این سفر بازدید از پروژه‌های عمرانی را در برنامه خود داشته و کارخانه آجر دهدشت یکی از این پروژه‌ها بود که با تعویق این سفر به آینده موکول می‌شود.

پوزش با اشاره به پیشرفت پروژه کارخانه آجر دهدشت تصریح کرد: با بهره‌برداری از فاز نخست این کارخانه روزانه 500 تن انواع آجر و سفال با کیفیت تولید می‌شود.

فرماندار کهگیلویه افزود: هم اکنون 40 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند که با افتتاح این فاز زمینه اشتغال 20 تا 40 نفر دیگر نیز فراهم خواهد شد

انتهای پیام /ز
برچسب ها: افتتاح ، کارخانه ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.