نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در 28 دی سال 65 سنندج هدف بمباران دشمن قرار گرفت و چنین حوادثی باید زنده نگه داشته شود تا همواره جنایتکاری های دشمن یادآوری شده و درسی برای جوانان شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه یکشنبه در دیدار با اعضاء ستاد گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 28 دی 65 سنندج اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه اسلامی ماست و با روحیه جهادی، حماسی، شهادت و ایثارگری است که می توان به پیشرفت دست یافته و مانع از نفوذ دشمن در کشور شد.

وی افزود: راه شهدا، راه عزت است و آنان از ارزش والایی برخوردار هستند و همانطور که حضرت علی(ع) آن زمان که در محراب با تمام تلاش ها و مجاهدت های طول عمر شریف شان به شهادت رسیدند فرمودند سوگند به خدای کعبه رستگار شدم.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان این که شهدا شافع انسان ها در روز قیامت هستند اضافه کرد: جایگاه شهدا و مقام شهادت در پیشگاه خداوند تا جایی است که آنها را به عنوان یکی از شفاعت کنندگان انسان در روز قیامت قرار داده است.

وی به جنایات صدام در جنگ اشاره و تصریح کرد: خون شهدا همواره در حال جوشش بوده و زنده است بنابراین در جامعه تاثیرگذار هستند و ظالمان را از بین می برند همانطور که از بین رفتن صدام نتیجه خون شهدا بود.

مردم شهید پرور سنندج در 28 دی سال 65 بر اثر بمباران رژیم بعث عراق بیش از 220 شهید که بیشتر آنان را زنان، کودکان و افراد سالخورده تشکیل می داد تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: 28 دی ، شهدا ، بمباران ، جنگ ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.